هودی زنانه عمده توکرک زیپدار ۱

در میان لباس‌های پاییزی و گرم یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها هودی زنانه است. هودی در واقع نوعی پلیور به حساب می‌آید که جنس آن بافتنی نیست. یکی از مهمترین ویژگی‌های هودی زنانه و مردانه داشتن کلاه است.

در واقع داشتن کلاه نشانه‌ای برای تفاوت داشتن هودی و سویشرت است. معمولا هودی‌ها دور کلاه خود یک بند دارند که با کشیدن آن می‌توان سایز کلاه را دستکاری کرد. هودی ممکن است دارای کشباف مچ و کمر باشد و یا ساده باشد.

هودی زنانه برای استایل‌های متفاوت تولید می‌شود. هودی به صورت کوتاه یا کراپ, لش یا سایزاور, لانگ و کشیده و … تولید شوند. هودی به عنوان یک لباس گرم و در عین حال بسیار راحت در بین همه مردم کاربرد دارد.

هودی زنانه ممکن است جلوبسته یا زیپ‌دار باشد. داشتن زیپ به شما این امکان را می‌دهد که در زیر هودی از لباس‌های دیگر مانند تیشرت طرح‌دار استفاده کنید و به این شکل استایل خودتان را جذاب‌تر کنید.

هودی جلو بسته این امکان را دارد تا بر روی قسمت جلو یک چاپ زیبا ایجاد کرد. یا اینکه یک هودی جلو بسته با طرح مورد علاقه خرید. طرح روی هودی جلو بسته باعث زیبایی و جذابیت بیشتر استایل و پوشش شما می‌شود.

برای مشاهد سایر مشخصات هودی زنانه عمده توکرک زیپدار ۱ بخش توضیحات تکمیلی را ببینید. برای مشاهده سایر لباس‌های پاییزی عمده و هودی زنانه عمده به این صفحه مراجعه کنید. تمام لباس‌ها و کارهای ما را در کانال تلگرام و ایتا پوشاک ستاره مشاهده کنید.