3 ایده لباس برای فرم بدنی گلابی

با فرم بدن گلابی شکل آشنا شدیم و در مورد لباس هایی که به کاهش انحنا بدن در این فرم بدنی کمک می کند، صحبت کردیم. حالا چند استایل نمونه برای این فرم بدنی بر اساس توضیحات پست قبلی را برای شما نشان می دهیم. در هر مورد ما یک بخش از استایل را از توضیحات قبلی برمی داریم و در کل هم به یک ظاهر کلی می رسیم. می توانید این استایل ها را بر اساس گفته های پست قبلی تصور کنید.

استایل راحتی برای فرم بدن گلابی شکل

بهترین گزینه برای این استایل داشتن یک شلوار جین است. ما شلوار جین بوت کات سنگشور شده و با رنگ تیره را انتخاب کردیم. البیته شلوارهای اسلیم و راسته هم می تواند انتخاب خوبی باشد. رنگ تیره به یک دست نشان دادن ساق ها و ران و باسن کمک می کند. لباس در این استایل کمک می کند تا فرم بدنی به ساعت شنی نزدیک تر شود.

کفش نوک تیز زنانه
فرم بدن گلابی شکل
شلوار بوت کات
لباس مناسب برای فرم بدنی گلابی
لباس مناسب برای فرم بدنی گلابی

فرم بدن گلابی شکل و استایل رسمی

استفاده از کت بلیزر پرستیژ را در شما افزایش می دهد. انتخاب یک کت که شانه را پهن تر از حالت عادی نشان دهد بسیار مهم است. در انتخاب کت دقت کنید که کت باید کمر را برجسته تر نشان دهد و باسن را پوشش دهد. یک تاپ با یقه افتاده در زیر کت و ایتفاده از گردن بند باعث تغییر توجه به سمت بالاتنه می شود. کفش با نوک کشیده و شلوار راسته باعث می شود ساق ها کشیده تر نشان داده شوند.

شلوار زنانه راسته
تاپ یقه شل
کت بافت زنانه

استایل مهمانی برای فرم بدن گلابی شکل

در این شرایط نیاز به لباسی دارید که شما را درخشان تر نشان دهد. استفاده از لباسی برای برجسته کردن نیمتنه و کمر اهمیت دارد. سعی کنید توجه را از ران به سمت نیمتنه تغییر دهید. این استایل به لطف دامن چین دار که به باسن نمی چسبد، جذابیت شمارا دو چندان می کند. استفاده از گوشواره ها باعث می شود توجه به سمت صورت جلب شود.

کفش نوک تیز زنانه
گوشواره زنانه
fit and flare
لباس مناسب برای فرم بدنی گلابی